0
S k l e p
K o n t a k t

 

Zakupy w pytaniach i odpowiedziach

1) W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć poprzez dodanie do koszyka odpowiedniego modelu butów, podanie danych do wysyłki i kliknięcie przycisku ‚dokonaj zakupu’. Zakupy są dokonywane na stronie swarne-buty.pl

2) Kiedy moje zamówienie zostanie potwierdzone?

Zamówienie zostanie potwierdzone mailowo. Każdy klient dostanie plik pdf z modelem butów oraz terminem realizacji.

3) Kiedy mam przelać pieniądze?

W mailu z potwierdzeniem zamówienia otrzymają Państwo numer konta, na który należy przelać pieniądze.

Możesz również wykorzystać System Paypal do opłacenia zamówienia (istnieje taka opcja do wyboru przy zakupie produktu). Link do strony do przelewu pieniędzy na konto firmy: https://www.paypal.me/SwarneButy

W momencie zaksięgowania wpłaty, rozpoczynamy produkcje.

4) Jak długo trwa produkcja butów? 

Buty przygotowujemy do wysyłki w ciągu 3-4 tygodni.

5) Skąd mogę wiedzieć kiedy buty do mnie dotrą? 

Wszystkie buty wysyłamy kurierem ( na terenie Polski, za granicą wysyłamy Paczką Pocztą Polską),  w momencie nadania przesyłki wysyłamy do odbiorcy mail z informacją o nadaniu paczki.

6) Ile kosztuje wysyłka? 

Wysyłka butów kurierem na terenie Polski kosztuje 17 zł. Możemy wysyłać kilka par w jednej paczce – wtedy cena nieznacznie się zwiększa.

Za granicę cena wysyłki jest zależna od cennika Poczty Polskiej.

7) Czy mogę zwrócić zamówione buty? 

Jeśli buty są robione na zamówienie (indywidualne/ niestandardowe wymiary, niestandardowe zdobienia) – nie ma możliwości zwrotu. 

W przypadku butów oznaczonych jako – ‚Dostępne od ręki’ istnieje możliwość zwrotu butów. W celu zwrócenia butów, prosimy o odesłanie butów na adres Ustronie Górne 52,  34-400 Nowy Targ z załączonym formularzem zwrotu (link) 

8) Czy mogę wymienić zamówione buty? 

Jeśli buty są robione na zamówienie(indywidualne/ niestandardowe wymiary, niestandardowe zdobienia)  – nie ma możliwości wymiany.

W przypadku butów oznaczonych jako – ‚Dostępne od ręki’ istnieje możliwość zwrotu butów. Koszt przesyłki w takim przypadku ponosi klient.

Buty, które podlegają wymianie gwarancyjnej wymieniane są najszybciej jak to możliwe.

Buty prosimy odsyłać na adres: Śwarne Buty, Ustronie Górne 52, 34-400 Nowy Targ.

9) Czy mogę znaleźć Katalog Śwarnych Butów w wersji PDF?

Katalog Śwarnych Butów dostępny w wersji PDF pod poniższym linkiem: Śwarne Buty Katalog

10) Czy mogę kupić buty stacjonarnie? Czy mają Państwo sklep? 

Nie posiadamy sieci sklepów stacjonarnych, jednak w naszym biurze w Nowym Targu istnieje możliwość oglądnięcia wybranych modeli butów. Jeśli wybierają się Państwo do naszego biura, prosimy o wcześniejszy kontakt.

 

5% zniżki na pierwsze zakupy
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj 5% zniżki.
Szanujemy Twoją prywatność. Będziemy wysyłać Ci tylko wiadomośći z informacjami o najnowszych kolekcjach i promocjach. Po zapisaniu się do newslettera na adres mailowy otrzymasz kod rabatowy.